Nalazite se:

Služba za korisnike

1515
12458
Radno vrijeme:
• ponedjeljak – petak, od 8 do 16 sati

• telefon: (01) 6652-899
• e-pošta: eojn@nn.hr

Prijava nedostupnosti

151 e
151
1515
15

Unos podataka za statističko izviješće, po preporuci Uprave za politiku javne nabave, bit će omogućeno do 19. travnja 2020.

1515

Poštovani korisnici Elektroničkog oglasnika javne nabave RH,


zbog novonastale situacije, molimo vas da od četvrtka, 19. ožujka 2020. Službu za pomoć korisnicima kontaktirate isključivo elektroničkom poštom (eojn@nn.hr).

  Zahvaljujemo na razumijevanju.

                        Upute za naručitelje                                        Upute za ponuditelje
1515
Preporuka Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta u vezi s provedbom postupka javnog otvaranja ponuda u novonastaloj situaciji izazvanoj epidemijom Corona virusom

S obzirom na novonastalu situaciju u vezi s epidemijom izazvanom Corona virusom, kao i brojna pitanja dionika u sustavu javne nabave, naručitelja i ponuditelja, upućena Ministarstvu gospodarstva, poduzetništva i obrta, kao središnjem tijelu za politiku javne nabave, a koja se odnose na postupak javnog otvaranja ponuda i osiguranje javnosti u toj fazi postupka javne nabave, Ministarstvo daje  sljedeće preporuke:

U slučajevima kada je obvezno javno otvaranje ponuda (u praksi je to najčešće otvoreni postupak javne nabave), sudjelovanje ovlaštenih predstavnika ponuditelja, ali i drugih zainteresiranih osoba, nije obvezno, ali prema odredbama Zakona o javnoj nabavi (ZJN 2016) ne može se niti zabraniti.

No, s obzirom na Odluku o mjerama ograničavanja društvenih okupljanja, rada u trgovini, uslužnih djelatnosti i održavanja sportskih i kulturnih događanja, kojom je zabranjeno odnosno ograničeno održavanje javnih događaja i okupljanja, te obvezu poslodavaca da otkažu sastanke ili organiziraju telekonferencije kao i da koriste druge tehnologije za održavanje sastanaka na daljinu, preporuka je i u slučaju provedbe dijelova postupka javne nabave (kao što je javno otvaranje ponuda, i sl.) striktno postupanje sukladno istoj odluci, kao i drugim odlukama nacionalnog Stožera za civilnu zaštitu, te ostalih nadležnih tijela. Napominje se, da u slučaju postojanja zabrane organiziranja javnog otvaranja ponuda sukladno naprijed navedenoj Odluci, naručitelji mogu provesti javno otvaranje ponuda bez ovlaštenih predstavnika ponuditelja, ali i drugih zainteresiranih osoba, te se isto ne smatra kršenjem relevantnih odredbi ZJN 2016.

U slučaju postojanja interesa ovlaštenih predstavnika ponuditelja za sudjelovanjem  na samom javnom otvaranju ponuda, kada je to moguće, potrebno je osigurati uvjete za sudjelovanje sukladno odlukama nadležnih tijela, ili ako su za to ispunjeni tehnički uvjeti, organizirati pristup zainteresiranih osoba javnom otvaranju ponuda korištenjem naprednih tehnologija za održavanje sastanaka na daljinu (video konferencije putem besplatnih aplikacija).

Jednostavne (bagatelne) nabave

Postupke jednostvnih (bagatelnih) nabava možete objavljivati na Elektroničkom oglasniku javne nabave RH.                       detalji


Napredne mogućnosti pretraživanja, obavješćivanja i automatizacija procesa
 
Napredne mogućnosti je potrebno dodatno ugovoriti jednom od dostupnih pretplata Narodnih novina d.d.
Koristitie usluge naprednog pretraživanja u probnom razdoblju od 7 dana, kako biste se uvjerili u jednostavnost upotrebe i funkcionalnosti naših dodatnih usluga.

                

               Korisničke uloge i njihove mogućnosti      |          Pretplatnik plus       |        Pretplate

Loading...