Nalazite se:

Korisničke uloge – naručitelji

Što su to korisničke uloge?

Korisnička uloga je unaprijed definirana kategorija koja se može dodijeliti korisnicima na temelju njihovog opisa posla ili nekih drugih kriterija. Drugim riječima, korisnicima se dodjeljuju, odnosno ograničavaju pojedine aktivnosti, koje su dodijeljene odgovarajućoj ulozi.

Druga važna karakteristika korištenja uloga je integritet i sigurnost poslovnih podataka koji se osigurava korisniku prilikom korištenja elektroničkog oglasnika javne nabave.  Korisniku se mogu davati različite uloge sukladno potrebama.



Uloge korisnika koje sudjeluju u procesu javne nabave

 

  • Administrator postupka - Admin postupka

Hijerarhijski najniža korisnička uloga. Omogućava pripremu postupka, ali nema ovlasti slanja postupka na objavljivanje. Korisnik ima mogućnost kreirati obrazac objave i poslati ga na odobrenje „Administratoru nabave“, te može pregledavati svoje postupke.

 

  • Administrator nabave – Admin nabave

Provjerava, odobrava i šalje na objavljivanje obrasce objava proslijeđene od „Administratora postupka“. Nema ovlasti započeti postupak, ali može pregledavati sve postupke na razini organizacije.

 

  • Administrator postupka i nabave – Admin postupka i nabave

Samostalno provodi cjelokupan postupak objavljivanja. Priprema postupak, kreira obrazac objave, provjerava ispravnost unesenih podataka i šalje obrazac objave na objavljivanje. Administrator postupka i nabave može pregledavati svoje postupke i sve postupke na razini organizacije i Naručitelja.

 

  • Administrator naručitelja – Admin naručitelja

Hijerarhijski najviša korisnička uloga i automatski se dodjeljuje tzv. nultom korisniku nakon registracije novog naručitelja. Samostalno provodi cjelokupan postupak objavljivanja, priprema postupak, kreira obrazac objave, provjerava ispravnost unesenih podataka i šalje obrazac objave na objavljivanje. Koristi sve funkcionalnosti „Administratora postupka i nabave“. Nadalje,  može mijenjati matične podatke u organizaciji i organizacijskim jedinicama ukoliko postoje. Može registrirati nove i brisati postojeće korisnike (bez dodatne papirologije), kreirati „Izvješće o javnoj nabavi“,  pregledavati svoje postupke i sve postupke na razini organizacije i Naručitelja.

 

 

Uloge korisnika koje sudjeluju u procesu objave koncesija

 

  • Administrator koncesija – Admin koncesija

Samostalno provodi cjelokupan postupak objavljivanja objava u postupcima davanja koncesija. Priprema postupak, kreira obrazac objave, provjerava ispravnost unesenih podataka i šalje obrazac objave na objavljivanje.

 

Sve o temi:
Loading...